آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

تولد دوسالگی

1395/5/31 14:53
نویسنده : کیان و نیکا
2,747 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از دوسال تلاش و کوشش، صاف کردن دهان پدر و مادر، بی خوابی دادن بهشون، رژه رفتن رو اعصابشون، دادن استرس به روح و روانشون خالی کردن جیباشون و از همه مهمتر هدیه کردن عشق محبت بهشون اینجانب دوساله شدمخندهجشن

و به همین مناسبت مامانی منو برداشت و برد مرکز بهداشت برای اندازه گیری قد و وزن . نتیجه اینکه قدم از شش ماه پیش تا کنون 6 سانتی متر رشد کرده بود و به 85 سانتی متر رسیده بود. وزنم هم با 100 گرم کاهش به 11 کیلو رسیده بود. علتش رو هم باید در انجام ورزش های سنگین از جمله صخره نوردی، مبل نوردی، بابا نوردی، مامان نوردی، دویدن بدون توقف حتی در زمان خوردن غذا، رقصیدن با هر نوع آهنگی  از جمله موزیک قبل از پخش اخبار ، موزیک ماشینهای عبوری در خیابان و حتی صدای برخورد قابلمه با زمین دونست. البته نخوردن صبحنه نهار شام به میزان کافی و پرکردن شکم با آب سد (آب سرد) هم تاثیر بسزایی داشته است.خندونک

 البته باید بگم قبل از همه اینها بابا و مامان تصمیم گرفتند که یک جشن تولد کوچولو برای من بگیرند . لذا اول از همه یک تم تولد برام انتخاب کردند به اسم خرس پوه  و بعدش یک کیک سفارش دادن و توی رستوران مورد علاقه من یک میز رزرو کردند. بعدش هم بابایی با خرید یک سری لوازم  شروع کرد به تزئین خونه برای گرفتن جشن تولدمحبت

نتیجه کار بابایی هم شد یک همچین چیزی:

خرس پوه

 

تم جشن تولد خرس پوه

 

البته با توجه به اینکه سال گذشته موقع باد کردن بادکنکها چشم بابایی آسیب دید و امسال یکم ترس داشت ، امسال مامانی تو بادکنکهام پوف کردخندونک

این هم از کیک تولد با تم خرس پوه:

کیک خرس پوه

 

بعدشم که مهمونامون آمدند، به من هم که خیلی خوش گذشت.این هم عکسهاش:

 

اول خودمبوس

تم تولد

 

مامان وبابامحبت

 

به علاوه بابا عباس و مامان فخری:

 

بابا رضا مامان عفت و عمو احسانمحبت

 

خواهر برادرها با همدیگهمحبت

 

من و خاله مریم در مدل های مختلفچشمک

کیک پوه

خرس پوه

 

اینجا هم دارم شمع کیکمو فوت میکنمراضی

خرس پو

 

حالا با کارد کیک تولد رو برای مهمونا  ببرم که اونو نوش جان کنندخوشمزه

pooh

 

شیرین ترین لحظه هم موقع باز کردن کادوهاستخجالتمحبت

کادوی تولد

کادوی تولد

 

من که فقط تا ده بلدم بشمرم پس بقیشو چکار کنممتفکر

کادوی تولد

 

دایی حمید دستت درد نکنه ببین چه دست فرمان خوبی هم دارمچشمک

کادوی تولد

 

دست آخر هم مهمونامونو بردیم همون رستورانی که من خیلی دوستش دام یعنی رستوران: تا شر (تالار شهر)خندونک

تالار شهر

 

و در آخر هم یادی کنیم از پارسال همین موقع که من حسابی توپل بودمو. کارم فقط خوردن خوابیدن بودخندونک

بوسبوسبوس

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مامان آنیسا
1 شهریور 95 15:15
سلام به کوچک مرد خوشکل خاله که دیگه حالا دو ساله شده و شیطنتاشم بزرگتر شدن به به چه کادوهای خوشکلی خوش به حال گل پسری ایشالا 120 ساله بشی عزیزم
پرنت یار
1 شهریور 95 15:56
وقت بخیر چنانچه تمایل به معرفی و ثبت رایگان وبلاگ خود در سایت پرنت یار (شبکه حمایتی و آموزشی والدین ) را دارید لطفا به تلگرام 09394037459 با آیدی @FIYA_Admin پیام دهید . لینک صفحه معرفی وبلاگها در سایت : http://parentyar.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%D9%87%D8%A7 با تشکر تیم تامین محتوای سایت پرنت یار
پرنت یار
1 شهریور 95 16:06
وقت بخیر چنانچه تمایل به معرفی و ثبت رایگان وبلاگ خود در سایت پرنت یار (شبکه حمایتی و آموزشی والدین ) را دارید لطفا به تلگرام 09394037459 با آیدی @FIYA_Admin پیام دهید . لینک صفحه معرفی وبلاگها در سایت : http://parentyar.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%D9%87%D8%A7 با تشکر تیم تامین محتوای سایت پرنت یار
بابایی
2 شهریور 95 8:19
کیان جان سلام امید دارم در تمام لحظات زندگیت عینه این روزا خوشحال و شاد باشی در ضمن تولدت هم مبارک.
ehsan
2 شهریور 95 12:11
دخترخاله
2 شهریور 95 13:41
آقا کیان تولد 2سالگیت مبارک باشه/
مامان مریم
3 شهریور 95 12:18
ایول کیان جون...تولدت مبارک
شادمهر کوچولو
6 شهریور 95 12:40
سلااااااااااااام دوست جووووووووووونم تولد تولد تولدت مبااااااااااااااارک هووووووووووورااااااااااااااااا خیلی قشنگ بووووووووود مخصوصا بابانوردی و مامان نوردی و دویدن و رقصیدن که کار منم هسست تم تولدتم که مثل تم تولد یکسالگی من بوووووووود خیلی دوسش دارم...ایشالله تولد 120 سالگیت
[̲̅𝓶̲̅][̲̅𝓪̲̅][̲̅𝓶̲̅][̲̅𝓪̲̅][̲̅𝓷̲̅] [̲̅𝓪̲̅][̲̅𝓻̲̅][̲̅𝒆̲̅]͕͗̅[̲̅𝔃̲̅][̲̅𝓸̲̅][̲̅𝓸̲̅]
6 شهریور 95 22:32
تولدت مبارک عزیزم ایشالا دانشگاه رفتنت داماد شدنت
خاله امیرحسین
6 شهریور 95 23:02
سلام کیان جان شرمنده دیر اومدم تولدت مبارک عزیزم انشا.. سلامت و سربلند باشی شاهد روزهای خوش در کنار پدر و مادر عزیزت
مامانی گیتا جون
7 شهریور 95 13:03
تولدت مبارک کیان جون ان شاا... تولد 120 سالگیت
مامان مهدیه
8 شهریور 95 11:47
تولدت مبارک کیان جون.برات بهترینها رو آرزو دارم.همیشه شاد باشی
مامان فرخنده
8 شهریور 95 13:12
سلام كيان جون تولد دوسالگيت مبارك باشه عزيزززززم چه تم خوشگلي من كه عاشق اين كارتون هستم كيكت هم خيلي خوشگل بود دست همگي درد نكنه بابت كادو ولي كيان جون سعي كن غذا بخوري نسبت به يكسالگيت چقدر لاغر شدي البته اون موقع فعاليت زياد نداشتي ولي الان ورزشهاي سنگين انجام ميدي ماماني داماديش را ببيني از طرف من كيان جونو ببوس
مامان الی
8 شهریور 95 16:50
تولدت مبارک شازده کوچولو انشالله سلامت باشی و در کنار مامان و بابای مهربونت همیشه خوش باشی عزیزم
مامان فدیا
9 شهریور 95 10:02
اخی ای جوووونم مبارک باشه همه چی عالی بووود مثل همیشه چقدرم کادو دااااار شدی افرین راستی من الان دچار عذاب وجدان شدم اخه واسه دو سالگی ادرین نبردم مرکز بهداشت چون از خونمون دوور شده فقط یه بار که بیمارستان بهمن رفتیم قد و وزنش و گرفتن اما الان شما وجدان منو بیدار کردی و این هفته حتما ادرین و میبرم
زهرا
9 شهریور 95 20:55
tavalooodet mobarak agha Kiyan
بهار مامانی شایلین عسلی
14 شهریور 95 9:08
سلام دوووست جون مهربونم . خوبی عزیزم . کیــان قشنگم خوبه ؟ خیلی دلم براتون تنگ شده . انشااله که هر کجا هستید شاد و خوش و سلامت باشید و ایام بکامتون . شرمنده عزیزم این چند مدت شیراز بودیم و ببخشید که دیر به دیر بهتوون سر میزنیم دوستون دارم و همیشه به فکرتون هستم
باران
19 شهریور 95 11:48
ان شالله 120 ساله بشه این پسر ناز و خوردنی...ماشالله..خودتون هم خیلی نازید...خدا همهههههههه تون را حفظ کنه...کلی جیگرم حال اومد این نی نی ناز را دیدم...ماشالله....
مامان پانیسا
30 شهریور 95 17:05
تولدت مبارک کیان جان.آرزودی بهترین ها رو برات دارم.
مامان فدیا
24 مهر 95 14:30
این پارک چه باحال ما تو کرج نداریم حالا که داره جمع میشه دارن میرن کدوم شهر میدونید؟؟ و در ضمن ادرینم عاشق این کارتون با پوکویو و تا این دو تا شروع میشه میگه وااااااااااای اینوووو!!!!